Κυβέρνηση / ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΜΩΝ

Νέο δελτίο τύπου του παραιτηθέντα Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας Δημήτρη Κλούρα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε συνέχεια του από  6-8-2015 Δελτίου Τύπου και σεβόμενος  το λειτούργημα και το ενδιαφέρον ορισμένων δημοσιογράφων, οι οποίοι ζητούν περαιτέρω  πληροφόρηση, επισημαίνω τα ακόλουθα:

Μέχρι σήμερα, για την αποδοχή της  παραιτήσεώς μου, που μου ζητήθηκε και εγγράφως, δεν έχουν αποφανθεί ακόμη, τόσο ο αρμόδιος Υπουργός , όσο και ο Πρωθυπουργός   που έχει και τον τελικό λόγο.

Ως εκ τούτου, θεωρώ  χρέος και καθήκον μου, να μην παραχωρώ συνεντεύξεις, σε οιοδήποτε μέσο ενημέρωσης, σεβόμενος τη θεσμική μου θέση, όπως εξάλλου έχω πράξει καθ’ όλο το διάστημα της πεντάμηνης θητείας μου.

Σε κάθε περίπτωση, όλα όσα αναφέρω στο από 6-8-2015 δελτίο τύπου, είναι  απολύτως αληθή, αποτελούν ένα  συνοπτικό απολογισμό του έργου μου, για το οποίο υπάρχουν πλήρεις αποδείξεις.

Αθήνα 10-8-2015

Δημήτριος  Κλούρας

Σχολιάστε

