ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ / Κυβέρνηση / ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΜΩΝ / Μ.Μ.Ε. / ΜΝΗΜΟΝΙΑ / Μνημονιακή πολιτική / ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Η “ΚΑΛΗ”, Η “ΚΑΚΗ” ΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ

Ο “σημερινός” κ. Βορίδης, μέλος και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος τής “Νέας Δημοκρατίας”, βασικού κυβερνητικού εταίρου τής σημερινής “μνημονιακής” κυβέρνησης, ταυτίζει – εξομοιώνει την περίπτωση τής δολοφονίας τού άτυχου Παύλου Φύσσα από μέλος – υποστηρικτή τής “Χρυσής Αυγής” με τις περιπτώσεις τής δικαιολογημένης αντίστασης – αντίδρασης μεγάλων κοινωνικών – λαϊκών στρωμάτων, όπως στην περίπτωση τών κατοίκων στις Σκουριές Χαλκιδικής και στην Κερατέα Αττικής, σε νόμους και κυβερνητικές επιλογές, που παραβιάζουν το γράμμα και το πνεύμα τού Συντάγματος, καταλύουν την εθνική κυριαρχία, αλλά και οδηγούν στην κοινωνική και οικονομική καταστροφή τη χώρα, καθώς και σε γενοκτονία (π.χ. αυτοκτονίες, μείωση γεννήσεων, αύξηση θανάτων, κλπ). Παράλληλα, ο “σημερινός” κ. Βορίδης, ζητεί επιμόνως από τα κόμματα τής αντιπολίτευσης “να καταδικάσουν τη βία απ’όπου και εάν προέρχεται”, ισχυριζόμενος, ότι δεν υπάρχει καλή και κακή βία. Ψέγει δε τα κόμματα, που δεν καταδικάζουν τη βία “απ’όπου και εάν προέρχεται”, αφήνοντας, τόσο ο ίδιος, όσο και άλλοι “ομοτράπεζοι” – “ομοϊδεάτες” του, υπονοούμενα – αιχμές για πιθανές μελλοντικές διώξεις και άλλων κομμάτων ή στελεχών τους, ως δρώντων εκτός συνταγματικής τάξης και νομιμότητας. Τέλος, ο “σημερινός” κ. Βορίδης εμφανίζεται να καταγγέλλει απόψεις και πρακτικές τής “Χρυσής Αυγής”, αρνούμενος κάθε σχέση με αυτές τις απόψεις και πρακτικές, αλλά και με άτομα τού συγκεκριμένου χώρου.

Πλην όμως, ο “παλαιός” κ. Βορίδης πριν από δύο περίπου έτη (Απρίλιος του 2011), στα πλαίσια εκδήλωσης του περιοδικού “PATRIA” και ενώ ήταν ακόμη βουλευτής τού Λ.Α.Ο.Σ., ισχυριζόταν τα ακριβώς αντίθετα, υπερασπιζόμενος, μεταξύ άλλων, και τον δίκαιο αγώνα τών κατοίκων τής Κερατέας. Υπάρχει το σχετικό βίντεο, όπου ο ήχος και η εικόνα του αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα. Μεταξύ άλλων, ο “τότε” κ. Βορίδης ισχυριζόταν τα ακόλουθα:

“….  Ο νόμος υπάρχει. Ο τρόπος που οργανώνεται η αντίσταση των κατοίκων όμως, ενδέχεται να ενέχει και συγκρούσεις και αντιστάσεις οι οποίες με τη στενή έννοια παραβιάζουν το νόμο. Επομένως το νόμο τον κοιτάμε, αλλά πρέπει να ξέρουμε και τι εξυπηρετεί”. Στη συνέχεια ο κ. Βορίδης υποβάλλει εύλογα ερωτήματα: “Ο νόμος είναι νομιμοποιημένος; Η κυβέρνηση πράττει με νόμο δίκαιο και ακέραιο κάθε φορά, μεταχειριζόμενη με τον ίδιο τρόπο όλους τους πολίτες;”

«Ακούω καμία φορά την περίφημη ξέρετε συζήτηση να καταδικάσουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται. Εγώ θα πω το εξής: Η αντίσταση μιας κοινωνίας κρίνεται από το τί υπηρετεί κάθε φορά η κάθε πράξη. Που σημαίνει ότι εγώ δεν μπορώ να έχω μία γενική τοποθέτηση απέναντι σε αυτό. Να το πω πολύ απλά: Εάν η αντίσταση εξυπηρετεί ένα ηθικό αίτημα, δεν μπορεί να καμφθεί αυτό το ηθικό αίτημα από την επίκληση της νομιμότητας».

Μετά από αυτά τα “αποκαλυπτικά λόγια” του κ. Βορίδη, αναρωτιόμαστε σε τί ακριβώς διαφοροποιήθηκε ο γνωστός και έγκριτος συνταγματολόγος κ. Κατρούγκαλος, όταν σε πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή ισχυρίσθηκε ακριβώς τα ίδια και αυτονόητα. ότι δηλαδή δεν είναι όλες οι μορφές βίας ίδιες, ώστε να τις εξομοιώνουμε και να τις καταγγέλλουμε συλλήβδην (δείτε εδώ). Δεν είναι, δηλαδή, ίδια η αμυντική βία, την οποία ασκεί ένα άτομο, μία κοινωνία, ένας λαός και ένα έθνος, όταν απειλούνται και όταν παραβιάζονται στοιχειώδη δικαιώματά τους, αλλά και αυτή ακόμη η επιβίωσή τους. Για ποίο, λοιπόν, λόγο επιτέθηκαν όλοι οι “μνημονιακοί”, μεταξύ τών οποίων και η συγκυβερνώσα “Νέα Δημοκρατία”, στον κ. Κατρούγκαλο;

Σε κάθε περίπτωση, ασχέτως της ουσίας και τής ορθότητας τών ισχυρισμών του κ. Βορίδη, τωρινών και παλαιών, διαπιστώνεται μία σαφής και διαρκής μεταβολή τών απόψεων και τών θέσεών του, αναλόγως τού πόστου και τής πλευράς, που υπηρετεί κάθε φορά. Αυτό συνιστά, τουλάχιστον, σαφέστατη έλλειψη αξιοπιστίας λόγων και πράξεων, αλλά και πολιτική υποκρισία. Το ίδιο ισχύει με όλους τούς κυβερνητικούς εταίρους. Η δε αξιοπιστία λόγων και πράξεων παίζει σημαντικότατο ρόλο στη ζωή και ιδίως στην πολιτική. Ευτυχώς, που στις μέρες μας υπάρχουν τα μέσα καταγραφής και αναπαραγωγής ήχου, εικόνας και γραπτών κειμένων.

BORIDHS - tsekouri-1Πέραν, ωστόσο, των προαναφερθέντων, καλό είναι να “φρεσκάρεται” ανά τακτά διαστήματα η μνήμη μας σε σχέση με το πολιτικό παρελθόν διαφόρων πολιτικών, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση τού κ. Βορίδη, προκειμένου να γίνονται οι αναγκαίες συγκρίσεις – συσχετισμοί. Ο κ. Βορίδης, λοιπόν, ο οποίος εμφανίζεται, τώρα, να καταγγέλλει τη βία “απ’οπου κι αν προέρχεται”, καθώς και τις απόψεις και πρακτικές τής “Χρυσής Αυγής” ήταν αυτός, ο οποίος, στο παρελθόν, α) δεν είχε διστάσει να εμφανισθεί, κρατώντας αυτοσχέδιο τσεκούρι, προκειμένου να τρομοκρατήσει και να επιβάλλει τη βούληση τού ιδίου και τών ομοϊδετατών του (στο διαδίκτυο κυκλοφορεί και σχετική φωτογραφία) και β) είχε διατελέσει Γενικός Γραμματέας τής Νεολαίας τής Ε.Π.ΕΝ. μέχρι το 1990. Το δε κόμμα τού Λ.Α.Ο.Σ., στο οποίο ενετάχθη αργότερα, συνεργάσθηκε σε διάφορες εκλογικές “μάχες” με το κόμμα τής “Χρυσής Αυγής”! Περισσότερα για τον κ. Βορίδη διαβάστε εδώ,  αλλά και σε πλείστες όσες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.

BORIDHS - tsekouri2

Σε κάθε περίπτωση, οι σημερινές απόψεις – θέσεις του κ. Βορίδη, τών συγκυβερνώντων κυβερνητικών εταίρων και λοιπών “μνημονιακών” δυνάμεων, σύμφωνα με τις οποίες εξομοιώνεται η επιθετική και εν γένει οι δολοφονικές πρακτικές και αντιλήψεις συγκεκριμένων ατόμων και πολιτικών χώρων με την αμυντική βία και με τούς δίκαιους και δικαιολογημένους αγώνες πολιτών και ενός λαού για συνταγματική νομιμότητα, για εθνική ανεξαρτησία, για επιβίωση, για αξιοπρέπεια και για ποιότητα ζωής, αποσκοπούν στη βίαιη καταστολή αυτών τών αγώνων και στη “νομιμοποίηση” τής κρατικής βίας, έστω και εάν αυτή στηρίζεται σε αντισυνταγματικούς νόμους και στρέφεται κατά ενός ολόκληρου λαού, τον οποίο υποτίθεται, ότι πρέπει το Κράτος να προστατεύει.  Είναι δε άκρως επικίνδυνη και διχαστική η λογική και η πρακτική, η οποία ακολουθείται από τις “μνημονιακές” δυνάμεις και τούς εκπροσώπους της, όπως ο κ. Βορίδης, προκειμένου να διατηρηθούν στην εξουσία. Εμπαίζουν και διχάζουν συστηματικά τον ελληνικό λαό. Τα όσα ισχυρίζονταν στο παρελθόν σε σχέση με τα όσα ισχυρίζονται σήμερα αποδεικνύουν τού λόγου το αληθές.

Ως πολίτες, λοιπόν, οφείλουμε να ενημερωνόμασθε  διαρκώς, να μεταφέρουμε την πληροφορία στους συμπολίτες μας και να μην πέφτουμε στις παγίδες, τις οποίες διαρκώς μάς στήνουν. Πρέπει να μένουμε ενωμένοι και να τιμωρούμε πολιτικά, όσους μάς εμπαίζουν, όσους μάς στερούν στοιχειώδη δικαιώματά μας, ακόμη και το δικαίωμα στην επιβίωση ή στην αξιοπρεπή διαβίωση, αλλά και όσους επιχειρούν να μάς διχάσουν.

Παρακολουθείστε, λοιπόν, την ομιλία τού κ. Βορίδη στα δύο παρακάτω βίντεο, αλλά κάντε και τη σύγκριση με όλα όσα ισχυρίσθηκε ο έγκριτος συνταγματολόγος κ. Κατρούγκαλος, στον οποίο επιτέθηκε με ιδιαίτερη σφοδρότητα το συγκυβερνόν κόμμα τής “Νέας Δημοκρατίας”, με διάφορους εκπροσώπους της, αλλά και με ανακοίνωσή της, καθώς και πλείστοι όσοι από το “μνημονιακό μπλοκ”.

ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

ΠΗΓΗ:  http://anti-saronikos.blogspot.gr

REBLOGGED – http://enotitasaronikou.wordpress.com

ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ (VIDEO). ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Advertisements

One thought on “Η “ΚΑΛΗ”, Η “ΚΑΚΗ” ΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s